انواع عرقیات گیاهان دارویی انواع دمنوش

دمنوش های انرژی زا نیوشا

دمنوش های انرژی زا نیوشا

دمنوش های انرژی زا نیوشا

یکی از دغدغه های امروز افراد جوان محصل و شاغل در مدارس و دانشگاهها و موسسات و محل کار خستگی جسمی و به ویژه خستگی ذهنی است که اغلب بعد از تایم ناهار همه شما دلتان می خواهد یک تشک و بالش داشتید و کمی چرت می زدید تا ذهنتان مجدد شارژ گردد!

اما بسیاری از اشخاص شدید تر و بیشتر از سایرین خسته می شوند در حالی که همکاران و همکلاسان شما ممکن است تا دو سه ساعت بعد از ناهار نیز ذهنی شارژ و سرزنده داشته باشند شما از فرط خستگی ذهنی دوست دارید سرتان را به دیوار بکوبید !

بالطبع این مسئله روی کارکرد، بازدهی نهایی و گزارشات انتهای روز و هفته از میزان و کیفیت کارها و دروس و مطالعات شما به شکل عجیبی اثر گذاشته و حتی از دید سایر همکاران و مدیر و کارفرمای خود یا اساتید و مربیان محل تحصیل و دانشگاه فردی سست، کم انرژی، کند ذهن و در بدترین شرایط بی لیاقت به نظر برسید!

دمنوش میوه به باعث تقویت قوای مغزی و نیز مقوی قلب و کاهش دهنده استرس و نشاط آور می باشد.

دلیل این وجه تمایز و فرق بین تایم سرحال بودن دوستان و نزدیکانتان و بازدهی و نتایج بالای کارکردی در مقایسه با شما چیست؟

دلایل خستگی مغز هنگام مطالعه و کار

این موضوع بر می گردد به جنسیت فرد ، به طوری که غالباً خانم ها خیلی زودتر از آقایان خسته می شوند و این مربوط به هورمون های زنانه و مشکلات عادت ماهانه می باشد.

بیش از 90 درصد خانم های شاغل در ایام قائدگی خود به حدی تحت فشار کمر درد، دل درد و التهابات و اسپاسم های شکمی مفاصل و استخوانها و… هستند که از شدت درد حالت تهوع دارند .

سردرد های مزمن و سایر علائم بالینی که شاید بهتر است بگوییم در شرایط اورژانسی قرار می گیرند!
این نوع دردهای بدنی را به کم خونی فقر آهن ناشی از آن که اضافه کنیم نور علی نور می شود.

این درحالی است که متاسفانه نه در جامعه ما بلکه در سراسر دنیا مدیران ارشد و رؤسای شرکت و سازمانهای خصوصی و یا دولتی انتظار بازدهی روزهای عادی را دارند.

همین امر نیز بر استرس های شاغلین زن جهت برآورده کردن انتظارات مدیران و افراد بالادست خود افزوده و مدام خودخوری می کنند و برخی از آنها تا مرز استعفا و ترک کار نیز پیش رفته اند!

دمنوش های انرژی زا نیوشا

لیست دمنوش های انرژی زا نیوشا

ترشح هورمون سروتونین که موجب نشاط و سرزندگی انسانها می شود با مصرف دمنوش های انرژی زا نیوشا افزایش می یابد.

نوشیدن این دمنوش ها در طی روز حین کار و مطالعه در سرحال و قبراق باقی ماندن شما تا انتهای روز میزان زیادی کمک می کند.

دمنوش وانیل، دمنوش جنسینگ ، دمنوش زعفران ، دمنوش بادرنجبویه، دمنوش بلوبری ، دمنوش زنجبیل ، کافی میکس 2 در 1 نیوشا و چای ماسالا

پیشنهاد ویژه!

اگر از خستگی های ذهنی و اوضاع بی سر و سامان میزان تایم هدر رفت، ناشی از شارژ نبودن ذهن و خستگی مغز خود درمانده اید و یا اصلا به فکر راه چاره ای جهت رفع این مشکل نبوده اید حالا وقت تغییر است.

به منظور رفع خستگی، نشاط آوری و بهبود عملکرد و بازدهی بیشتر ذهن : صبح ناشتا مخلوط چای سبز و جنسینگ و عسل کیسه ای نیوشا بنوشید.

مخلوط چای سبز و جنسینگ و عسل کیسه ای نیوشا

رفع خستگی و نشاط آور
کاهش درد عضلات
تقویت حافظه و تمرکز

چرا ذهن حین کار خسته می شود؟

خستگی مغز ناشی از شب بیداری و سبک زندگی نادرست افراد می باشد. طبیعتاً اشخاص منظم که برنامه خواب و وضع تغذیه آنها سالم و درست باشد سستی و بی حالی کمتری نسبت به شب بیداران و بدخواب ها دارند .
خستگی و خواب آلودگی حین فعالیت های روزمره و یا حتی مشاغل شیفتی ، تنش و استرس های شدید، اختلالات ذهنی و بیماری های مزمن روحی روانی همگی می توانند از عوارض و پیامدهای به هم ریختگی ریتم خواب باشند.

برای اینکه بتوانید خواب خود را بهبود ببخشید یا بتوانید ریتم بدن خود را به زود خوابیدن و سحرخیزی و تایم استاندارد خواب شبانه مبدل سازید شاید بد نباشد تکنیک های مخصوص زیر را امتحان کنید:

دمنوش هایی مثل چای وانیل، زعفران، جنسینگ، گل محمدی، دارچین، ماسالا، نعناع، توت فرنگی و… را جایگزین نوشیدنی های گازدار انرژی زا حاوی قند و کافئین بالا نمائید.

دمنوش های انرژی زا نیوشا

تکنیک های تنظیم ریتم خواب 

  1. تا سه ساعت پیش از خواب از مصرف مواد و نوشیدنی های حاوی کافئین مثل قهوه و چای، نوشابه های انرژی زا و … بپرهیزید.
  2. با خودتان عهد ببندید که هیچ نوع عامل خارجی مهم و غیر مهم مثل سریال، فوتبال، برنامه تلویزیونی، مهمانی و تمیز کردن آشپزخانه و… شما را از خواب به موقع باز ندارد.
  3. ریلکس کردن ، تمرینات مراقبه و رهاسازی عضلات بدن 
  4. عدم ورزش کردن سه ساعت قبل از تایم خواب (حدود 8 شب به بعد) 
  5. مصرف شیر و فرآورده های داغ لبنی توصیه می شود.
  6. میوه های خواب آور مثل نارنگی و خرمالو و… نیز از موارد تنظیم کننده ی ریتم خواب شبانه هستند.
  7. مصرف دمنوش های آرام بخش نظیر اسطوخودوس، سنبل الطیب، بابونه، بهارنارنج، به لیمو، بادرنجبویه، گل گاو زبان، پونه کوهی و …هم برای افراد کم خواب گزینه خوبی است.

مطمئناً با این 7 روش روز بعد از سنگینی چشم ها بعد از چندین ساعت مطالعه یا کار با کامپیوتر و… خبری نخواهد بود.

پی نوشت :

این مقاله را مخصوص شما تالیف کردیم تا از دید علمی و سلامت محور به این موضوعات بپردازیم نه صرفا متن تجاری.

درصد بالایی از شاغلین خانم و خصوصا کارکنان مشاغل دشوار یا درگیر کننده ی ذهن و چشم مانند مهندسین کامپیوتر، گرافیست ها، حسابداران و غیره که دائم با کامپیوتر و صفحه نمایش لپ تاپ و گوشی و … سرو کار دارند ، از این موضوع گله مند هستند.
واقعاً چرا هیچ قانونی در هیچ نقطه از دنیا برای مرخصی دو سه روزه در ماه یا حداقل کاهش ساعت کاری زنان در این روزها وضع نشده؟! دیدگاه خود را در این مورد با ما درمیان بگذارید…

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی نوشته ها

چای ماسالا

تحویل اکسپرس

پشتیبانی 24 ساعته

پرداخت در محل

7 روز ضمانت بازگشت

ضمانت اصل بودن کالا